7/18/2013

Perfection!

Moikka! 
Kuten lupasin: tässä teille eilisen ostoksia. 
Mustaa pikkulaukkua tarvitsin todellakin, koska vanhani oli hajoamassa käsiin. Löysin tuollaisen ihan perus pikkulaukun Mangosta. Sen saa olan yli ja clutch -malliseksi eli toimii miten vaan!
Tuo leopardikuosinen takki taas oli ihan täys heräteostos. Saakelin leopardikuosi, vetää mua puoleensa. Oon ihaillut Zaran samanlaista tai hyvin lähellä olevaa takkia, mutta alennuksessakin se oli ehkä vähän yli mun budjetin. Plus sitä ei ollut mun koossa Helsingissä.
Noh, eilen kun sitten käveltiin H&M:lle sisään niin eikös tämä takki ollut alennuksessa, vain 20 euroa eli huomattavasti lompakkoystävällisempi. 
 No olihan toi nyt pakko koitiuttaa!


Oikea missio oli mulla uusi koululaukku. Mulla oli muutama kriteeri: iso ja musta. Noh, iso toi on, mutta mustasta ei ole kyllä tietoakaan :D 
Halusin satsata rahallisesti vähän enemmän tuohon uuteen veskaan, koska en halua ostaa mitään 30 euron laukkua ja todeta, että se hajoo kuukaudessa. Mun tuurilla vielä keskellä katua ja jäätävässä vesisateessa. Guess on mun heikkous laukkujen suhteen, joten eipä ihme, että suunnistin sinne laukkuja kuolaamaan. Kuolasin niitä itseasiassa jo Helsingissä, mutta sieltä ei löytynyt oikein mitään sopivaa veskaa. Eipä ollut Ideaparkinkaan Guessilla sopivaa mustaa laukkua, mutta valkoinenpa olikin! Tonne mahtuu varmasti kaikki koulukamat ja läppäri. 
Vaikka sinänsä eihän tuo oikeeta nahkaa ole, joten tuskin vuosi kausia pystyn tota laukkua käyttämään, varsinkaan jos kuskaan siellä läppäriäni silloin tällöin, mutta kestää se nyt ainakin hetken. Ja paremmin kuin ne 30 euron laukut. 
Valkosta laukkua ei mulla ennen ole ollutkaan, joten ihan kivaa päästä käyttämään jotain uutta väriä.
Valkonen on onneksi myös neutraali väri eli menee melkeinpä kaiken kanssa. 
Mitäs tykkäätte?    


// So here is my purchases form yesterday, as I promised. 
I really needed a small black clutch or purse, but that jacket came out of nowhere :D 
I saw it in H&M and after I tried it on I had to buy it! 
 That little black purse is from Mango.
And I also needed a bag for school. I was looking for a big and black bag, but instead I found big and white bag from Guess. I wanted to buy something more lasting than a 30 euros costing H&M bag.
But this bag isn't real leather so it doesn't last forever, especially if I carry my laptop in it, but at least it lasts longer than that cheap H&M bag. 
I've never used a white bag so it's nice to try new color. And it's still pretty neutral so it kind of goes with everything!
So what do you guys think? 

No comments:

Post a Comment

Thank you <3