7/22/2013

Kokeilussa: Smooth&Polish

Iltaa ystävät!
Ajattelin taas pitkästä aikaa puhua niinkin yllättävästä aiheesta, kuin hiukset. Oon taas sillä saralla ollut niin kauan hiljaa, että tuntui melkein oudolta. 
En tiedä oletteko te huomanneet, mutta itse olen ainakin pannut merkille, että hyvin paljon on mainostettu hiusten pörröisyyteen auttavaa shampoota ja hoitoainetta. Tämähän passaa itselleni paremmin kuin hyvin, sillä karhea ja pörröinen pääni kaipaa juuri tätä.
Oon ennen käyttänyt joko kosteuttavia tai öljypohjaisia shampoita. Ne ovatkin toimineet aikas hyvin, etenkin jälkimmäiset. Kuitenkin hiukseni jäävät vähän pörröisiksi, kun olen ne ensin pessyt ja sen jälkeen hiustenkuivaajalla kuivannut. Varsinkin kostealla ilmalla hiukseni käkertyvät ja on sellaset ikävät. Tosin tähänhän nyt on syynä tietenkin lievästi luonnonkihara hiuslaatuni. 
Mutta kuitenkin päätin, että kokeilu ei haittaa mitään ja otin kokeiluuni tutun ja turvallisen merkin L'Oréalin Elvital shampoon ja hoitoaineen pörröisyyttä vastaan. Tätä saman omaista tuotetta on tietääkseni ainakin TRESemmé:llä ja Garnierilla. Tuosta TREsemmé:en samanlaisesta keratiinia sisältävästä shampoosta en ollut hirveesti hyvää kuullutkaan. Plus itselläni on kyseistä merkkiä ollut ja en ollut tyytyväinen, joten se oli aika helppo karsia pois. Sen sijaan Garnierin samantyyppistä tuotetta olen kuullut kehuttavan, mutta Elvitalia itse enimmäkseen käytän niin päädyin sitä sitten kokeilemaan. Olen aina ollut super tyytyväinen Elvitalin tuotteisiin, vaikka ne ihan perus kaupasta onkin ostettavissa eikä ole niin sanottua salonkilaatua. Mutta omaan päähäni ne sopivat ja ennen kaikkea lompakolle :D

Eli tämä tuote sisältää mikro-keratiinia, jonka sitten pitäisi purkin sanojen mukaan silottaa pään jokainen hius. 
Pari kertaa olen jo ehtinyt päätäni näillä shampoolla ja hoitoaineella hoitaa ja kyllä ainakin jotain pientä eroa olen huomannut. Esimerkiksi hiusten kuivaamisen jälkeen hius ei ole yhtä pörröinen, kuin aikaisemmin ja jotenkin hiukset on helpommin hallittavissa. 
Ehkä tuotetta pitää käyttää vähän pidempää niin ero on jo merkittävämpi. 
Mun usein tarvitsee vielä hiusten kuivaamisen jälkeen käydä pää suoristusraudalla läpi, jotta se olisi edes vähän sileemmän näköinen. Nyt pää oli ihan normaalinen näköinen jo ihan itsessään eli ihan toimivaa ainetta siis!
Purkissa kyllä lukee, että hennoille ja normaaleille hiuksille, joista kumpikaan ei siis sovi minun pääni kuvaamiseen eli ihan voi rauhassa käyttää, vaikka hiusta olisikin vähän enemmän. 
Olen aina nähnyt suositukset vain suuntaa antavina. 
Onko kellään teistä kokemusta tästä tuotteesta tai noista muista samanlaisista?


// It's been a while since I last talked about my hair. Felt almost weird so here we go again!
 I bought this new product from L'Oréal Elvital: Smooth&Polish Shampoo and conditioner. 
I have noticed that smoothing shampoos are now in store, because also TRESemmé and Garnier have their own version of this smoothing shampoo. I chose L'Oréal Elvital, because it's familiar to me and have use  L'Oréal's shampoos for a long time. 
I have used this product only few times now, but at least I have notice some difference. 
My hair really feels smoother, especially after drying it wit hairdryer. 
My hair is a mess, really. I have lots of hair and it's hard to tame it.
But I really gonna use this shampoo for now on, since I can see how works after so few using times. 
Have you any experience of this product or those similar ones?

No comments:

Post a Comment

Thank you <3