7/07/2013

MA-SU

   
Lana Del Rey - Young and Beautiful 


1. Chilling at Home/ 2. Beauty Details   

2. Superman Movie Snack...wait WHAT? Aka kaverit kylässä!/ 3. My Buddy 

4. Siskot!/ 5. Helsinki Shopping   

 6. Frappe <3/ 7. Jäätävä vesisade!   

 8. Soma meidän kylppärin altaassa/ 9. Setin YO-lahja mulle. She knows me well!


Hellurei rakkahaiset!
Tässä teille hieman kuvia mun viikon touhuista.
Tänään otin taas edistysaskeleen tekniikan kanssa (tai bloggerin kanssa) ja opettelin, miten tehdään tuollainen valkoinen YouTube palkki. 
Musavalinta oli helppo, koska Lana Del Rey on soinut mulla koko viikon päässä. 
Käytiin tosiaan maanantaina Marin kanssa katsomassa The Great Gatsby
Suosittelen erittäin lämpimästi! Itse olen ainakin suunnaton Moulin Rouge fani, joten jos siitä tykkäätte niin tykkäätte tästäkin aivan varmasti. 
Tiistaina pidin pienet iltamat täällä meillä. Olin ihan mieletön ilta! Muun muassa pelattiin Disney Triviaa, joka siis on aikalailla Disney versio Trivial Pursuitista. Ahaha, voiko parempaa peliä olla? :D Olin melkeinpä varma voitostani, tälläinen piirrettyjen tuijottelija kuin olen, mutta valitettavasti jäi voitto saamatta. Ehkä selviän tästäkin itsetunnon kolahduksesta.
Torstaina tosiaan suunnattiin Helsinkiin, mutta siitä jo tiedättekin. 
Yhdessä kuvassa tosiaan näkyy, minkälainen paita tarttui mulle tolta reissulta mukaan.
Ehkä hauskin t-paita, minkä oon ikinä omistanut! Tuli Lady Gagat ja Minni Hiiret yhtä aikaa mieleen tosta. Ensimmäistä kertaa törmäsin Maison Scotch nimiseen merkkiin, mutta tuosta t-paidasta päätellen taidan jatkaa tutustumista.
Perjantaina näin Setiä, rakasta ystävääni, pitkästä aikaa. Mentiin kahville ja sain Setiltä YO-lahjanikin näin pari viikkoa myöhässä. Täytyy sanoa, että Setin lahja oli silkkaa ihmistuntemusta, kenkäaddikti kuin olen :D Sitten vielä kiitos jotkut juhlat, johon pistän noi upeet korot!
Perjantaina myös jäätävä rankkasade yllätti. Täällä kadut tulvi ja vettä tuli kuin saavista kaatamalla. Itsehän en siis sateenvarjoa omista ja valkoisella t-paidalla liikkellä niin hengailin sitten varmaan jonkun tunnin Vilassa. Ne myyjät varmasti arvosti, kun olin siellä iät ja ajat enkä mitään ostanut. Mitäs eivät myy sateenvarjoja!
Tänään aattelin viettää laiskasunnuntain, jotta jaksaa taas sitten tulevan viikon riehua.
Nyt kun äippäkin on kotona niin se varmaan keksii mulle mukavaa puhaa ainakin seuraavaksi viikoksi. Can't wait.. 
Mahtavaa viikonlopun loppua/jatkoa muruset!

  
// Hello darlings! My week has been full of action. On Monday me and Mari went to see The Great Gatsby. Gotta love that movie! I'm a huge Moulin Rouge fan so this Gatsby really got my heart. 
And since Monday Lana Del Rey has been in my head non-stop. 
On Tuesday my dear friends came to my place. Great night!
On Thursday we went to Helsinki, but I think I don't have to tell you about that anymore.
Although I found that great t-shirt form there. I remains me of Lady Gaga and Minnie Mouse at the same time. Maybe the coolest shirt ever!
On Friday I had great time with my friend Seti. We haven't seen each others for a long time. She also gave me her graduation gift for me. She really knows me well! I'm a shoe addict, what can I say!
Friday was horrible day when it comes to weather. It was raining like never before and of course I didn't have umbrella. 
Now I'm gonna spend lazy Sunday. 
Have a great Sunday!

No comments:

Post a Comment

Thank you <3