6/09/2013

Kesälaitumilla


Photos by Emma

Aurinkoista sunnuntaita!
Mulla oli tarkotuksena vetästä tähän(kin) postaukseen joku retee kesäbiisi, mutta hitto vie en jaksa tapella Youtuben ja Bloggerin kanssa. En tiedä onko muilla näitä samoja ongelmia, mutta Bloggerin ja Youtuben yhteistyö ei mulla pelitä. Joko se palkki on ihan väärässä kohdassa eikä sitä pysty muuttaa tai vaihtoehtosesti koko palkki ei pääse julkisuuteen asti. 
Noh anyways mun viikonloppu on ollut ihan mahtavan kesäinen! Perjantaina käytiin kamujen kanssa katsomassa Kuhea kankkunen kolme. Ei juma, mikä määrä k-alkusia sanoja :D 
Täytyy sanoa, että kaksi ekaa leffaa viihdyttivät kyllä enemmän. Tai siis oli tossakin ihan hauskoja kohtia, mutta nääh, ei se ollut ihan sama juttu. 
Lauantain sujui maalla sukuloidessa. Vietettiin mummini luona mun ja serkkuni lakkiaisia. Mulla on tässä kolme viikkoa kestävät bailut, kun viime viikolla oli oikeat juhlat, tänäkin viikonloppuna juhlittiin ja vielä seuraavana viikonloppuna tulee mun kummit juhlimaan. Party hard, eihän sitä joka päivä ylioppilaaks kirjoteta. 
Launataina illalla vietin aikaani myös terdellä kamujen kanssa. Hyvä seura onneksi korvasi paikan laadun. Jos tiedätte Hullu Poro nimisen konseptin, joka löytyy myös Tampereelta niin siellä siis olimme. Mulla oli aika suuret odotukset, kun kaikki sitä niin kovasti aina kehuu, mutta keski-ikäiset, jotka luulevat olevansa parikymppisiä ja iskelmä biisien sekotus ei ole mikään muy bueno. Ehkä vika on minussa, who knows! 
Tänään päätettiin myös Tampereen Sävel kuoroni kanssa. Päästiin loppukonserttiin lauleskelemaan ja pari hopeaa napattiin kilpailusta. Ihan kelpo suoritus siis! 
Näin rankan viikonlopun jälkeen taidan seuraavaksi linnottautua sohvalle. 
Mites teidän viikonloppu meni?



// My weekend was pretty busy! I was at the movies with my friends on Friday. We went to see the Hangover part 3. I didn't like it as much as those fist two. On Saturday we celebrated my and my cousin's graduation at my grandma's place. 
Today my choir was singing at Tampereen Sävel which is a vocal music festival. 
My weekend has been so busy that I'm gonna spend the rest of it on my couch. 

No comments:

Post a Comment

Thank you <3