6/17/2013

Decoinspo

Photos from (click the numbers): 1, 2, 3, 4, 5 and 6

Ihanaa iltaa ystäväiset! 
Mitäs sinne ruudun toiselle puolelle kuuluu tänään? Itse olen tänään illalla aloittanut kaikkien sisustusjuttujen kuolaamisen. Elokuussa olisi tarkoitus muuttaa johonkin kämppää muistuttavaa, joten pitäähän sitä jo hyvissä ajoin alkaa suunnittelemaan. 
Tosin asuin sitten yksiössä, kaksiossa tai solussa niin tuskin kaikkia mun sisustuksellisia unelmia pääsen vielä ensimmäiseen kämppääni toteuttamaan. 
Keräsin tuohon pienen kollaasin mun silmää miellyttävistä sisutusjutuista. 
Kuten huomaatte olen melko yksinkertaisen, mutta tyttömäisen tyylin rakastaja! Ja ilmeisesti en pääse ikinä vaalenpunaisesta/pinkistä unelmastani eroon. Jätän ilmeisesti pinkkiä vanaa taakseni, sillä melkein kaikki mun ylioppilaslahjatkin noudattivat samaa kaavaa: pinkkiä, vaalenapunaista, minttua ja söpöä. They know me well :D
Anyways, asuin missä tahansa on pari juttua, jotka haluan ehdottomasti toteuttaa! Nimittäin iso, mukava ja pehmeä sänky, jossa on paljon tyynyjä sekä mun ihana ja ah niin rakas peilipöytäni johonkin nurkkaan. 
Sain myös loistavan sisustusidean siskoltani nimittäin tuollaisen vaaterekin hommaaminen! Se toimii sekä sisustusselementtinä että tilan säästäjänä. Tai ehkä enneminkin tilan pelastajana. 
Mulla on myöskin tällä hetkellä mega lakanapula, koska mulla on ehkä kolme käyttökelpoista pussilakanaa. Muut ovat vuodelta yksi ja kaksi ja niissä seikkailee muun muassa Harry Potter. Se jos mikä on se tunnelman sytyttäjä! 
Olenpa siis fiksusti päättänyt käyttää kaikki ylppärilahjarahani astioihin ja sisustuksellisiin hommiin, kuten niihin lakanoihin yms. Ettei ihan tarvi paperilautasilta sitten syödä. 
Onneksi huonekaluja ei juurikaan tarvi ostaa, koska niitä mulla on omasta takaa ja eipä paljoa enempää pieneen kämppään mahtuisikaan. 
Onko teille jotain tiettyä tyylejä/sisustuselementtejä, joita haluisitte omaan asuntoonne? 



// I have huge decor inspiration going on since I'm moving to on my own next August. 
I collected a few pictures of my kind of decoration style. 
As you can see I like simple and girly stuff. 
Do you have any specific decoration style or some decoration details which you like to have in your own apartment?

No comments:

Post a Comment

Thank you <3