10/11/2012

a Lot of Love


Ciao!

Olen taas hieman liminlyönyt blogia, sorry! Mutta olen ollut kipeenä, että annetakoon se minulle anteeksi. Olen kirjaimellisesti asunut meidän sohvalla, milloin katsonut Sinkkuelämää ja milloin Pretty Little Liarsia. Voin kertoa, että molemmat sarjat ovat erittäin koukuttavia! Olen myös vedellyt Ben and Jerry's -jääteöä melko tiuhaan tahtiin, samoin vanlijateetä. Huomenna kyllä takaisin kouluun, en halua missata sekuntiakaan enää sieltä... vai miten se nyt meni? :D
Olen saanut myös jotain aikaiseksi kipeenä. Tilasin itselleni nimittäin talvikengät, enkä ihan mitä tahansa vaan UGGit!

// I've been sick for a two days so sorry about this blog pause I had! I have literally lived on our couch and watched series like Sex and the City and Pretty Little Liars. I'm addicted to both of them! 
I have lived with the power of Ben and Jerry's ice cream and vanilla tee. Tomorrow I'll go back to school, YAY..... 
I have also done something useful, while I was sick: I ordered a pair of shoes for winter and not just any shoes, but pair of UGGs! 

 Kuvat: www.spartoo.fi

Vuodesta 2009 UGGit ovat olleet elämäni rakkaus. Silloin tilasin ensimmäist rakkauspakkauskenkäni. Valitettavasti ne menivät viime talvena rikki Abiristeilyllä, pohja meni halki. Ja en kyllä vieläkään oikein ymmärrä, miten se on mahdollista :D Anyways muutama vuosi sitten sai joululahjaksi toiset UGGini, vaalenpunaiset Classic Tallit. Ehkä parhaat kengät ikinä! Lämpimät, sopivat joka tilanteeseen ja mukavat jalkaan. Ja ihmiset voivat haukkua niitä niin paljon, kuin sielu sietää, mutta minulle ne ovat parhaat talvikengät EVER! 
Nämä uudet UGGit tilasin Suomesta, Spartoo nimiseltä sivustolta. Sieltä löytyy kyllä ehdottomasti halvimmat UGGit Suomesta! Hintaa oli 199 euroa, mutta minulla oli alennuskuponki, joten sain ne hieman halvemmalla :) Mutta suosittelen kyllä käydä tutustumaan tuolla Spartoon sivuilla, jos yhtään kiinnostaa kyseiset popot. 

// Since 2009 UGGs have been love of my life. Then I ordered my first pair of UGGs. Sadly I broke them last winter when I was in senior cruise (something we do in Finland), the bottom of them got cracked in the middle. Don't know how that happened :D Anyways I got another pair of UGGs few years ago for Christmas, Calssic Tall and the color is babypink. Maybe the best shoes ever! They are warm, shoes of every situation and they fit perfectly. Some people may call them ugly, but for me they are greatest shoes EVER! 
I ordered these UGGs from Spartoo.fi, but it works in other countries as well. The price was pretty cheap, 199 euros (in Finland UGGs usually costs over 200 euros, not good!), but I had this discount coupon so it didn't cost even that much :) But you should definitely visit the site, if you wanna buy yourself UGGs.   

No comments:

Post a Comment

Thank you <3