5/23/2012

Crazy week


         

Moikka murut!

Ja anteeksi hiljaisuus tämän blogin puolella, mutta mulla on ollut tappava flunssa kohta viikon ja se ei meinaa lähteä millään! Lähdettiin helatorstaina perheen kanssa mun mummon luo siivoomaan ja veikkaan, että mun sairaus johtuu siitä, että pesin saunaa muutaman tunnin tilassa, jossa oli yhtä kylmä lattia kuin jää :D Se olis ihan hieno keksintö se lattialämmitys.. Kuitenkin nyt olen sen verran tervehtynyt, että tekee mieli jo vähän kirjoitellakkin, mutta en kuitenkaan niin terve, että pärstääni kuvaisin :D Menin kyllä jo maanantaina kouluun, mutta olo ei ole silti järin kehuttava. Oon käyttänyt melkein kaikki mun upeat Hello Kitty-nenäliinat loppuun, katsonut Gossip Girliä ja Simpsoneita, syönyt jäätelöä ja kuunnellut Spice Girlsiä (???). Jos siis joku ihmettelee biisivalintaani :D Haha! Mutta nyt oli kyllä pahin mahdollinen aika tulla kipeeksi, koska mulla on joku miljoona juttua tehtävänä! Ensinnäkin huomenna alkaa koeviikko, ja koska olen ollut toinen jalka haudassa lukeminen ei ole ihan sujunut. Toisekseen olen saanut kutsut noin seitsemään ylioppilasjuhlaan, jotka ovat tietenkin eripuolilla kaupunkia. Ja kun olen ajokortiton niin tämä on melkoinen dilemma :D Onneksi ollaan kuitenkin sovittu osan yläastekavereiden kanssa, että mennään yhdessä meidän yhteiset kaverti läpi, ja onneksi siellä on ainakin yksi kortillinen niin saatan jopa ehtiä käymään kaikissa juhlissa. On se rankkaa olla vieras :D Ja ehkä jos oikeesti organisoin sen päivän tosi hyvin niin enköhän kerkeä kaikkialle. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!
Mulla on myös ollut aivan uskomaton vaatekriisi, koska mulla on kyllä kengät ylppäreihin päiväksi, mutta ei mekkoa ja illan asu puuttuu niin kun kokonaisuudessaan. Tosin tänään päiväasu taisi kuitenkin ratketa, kiitos Tuulin :)


Asiasta toiseen, haluan nyt jakaa teidän kanssa ehdottoman positiivisen yllätyksen. Eksyin tässä viikon alussa koulusta tullessa Gina Tricotiin (koska worst outfit crisis ever!) ja menin sitten ensimmäistä kertaa tutustumaan tähän Ginan uuteen beauty-osastoon. Valehtelematta olin aika kyyninen aluksi, kun Ginalle tuli tuollaisia kauneustuotteita, muttta kerrankin elämässäni päätin kokeilla ennen kuin arvostelen :D Olen etsinyt jotain halpaa ja hyvän tuoksuista kuorintavoidetta ja kuka olisi uskonut, että Gina antaa tähän vastauksen. Löysin noin neljä euroa (hieman alle) maksavan putellin pinkkiä kuorintavoidetta, joka tuoksui hyvältä. Ei muuta kun kassalle ja kotiin. Kotona sitten tietenkin heti testasin uutuuttani ja olen kyllä tyytyväinen. Tuoksu oli mitä ihanin ja tuloskin hyvä. Pehmeä iho is all I need :) En ole vielä muitan Ginan kauneustuotteita kokeillut, mutta ehkäpä sen teen, kun kuorintavoide oli hyvä :D Siellä oli myös muita tuoksuja, jos Strawberry champagne ei miellytä herkkiä hajuaistejanne. Henkilökohtaisesti ajattelen, että mikään, mikä sisältää mansikkaa tai shampanjaa (tai parhaassa mahdollisessa molemmat yhdessä) ei voi olla hunoa! Niin oli myös tässäkin tapauksessa :)

Vielä on vähän koulua jäljellä (ainakin osalla meistä), joten voimia kaikille :D Vielä jaksamme vähän aikaa!
Ja ensi viikolla on Tilanne vaatii suklaata- blogin synttärit, joten saa nähdä mitä kivaa keksin juhlan kunniaksi ;) Tosin voi olla, että se "kiva" tulee vähän viiveellä, koska ensi viikko ei ole mikään paras mahdollinen aika järjestää ylimääräisiä fiestoja :D

Kevään loppuja ja kesän alkua <3

No comments:

Post a Comment

Thank you <3