1/19/2012

Versace Cruise Collection

Tänään vihdoinkin sain tilattua uudet bikinit! Viimeksi olen ostanu bikinit varmaan vuonna 2009, että nyt oli ehkä ihan hyvä aika investoida uusiin :D Aloitin bikinien metsästyksen jo nyt, koska tiesin, että en halua jättää sitä sitten viime tippaan, kun kaikki kivat on jo viety käsistä.
Jo syksyllä Versace suunnitteli H&M:lle mallistonsa ja nyt on Versacelta tullut samaiselle firmalle sitten kesämallisto, joka kantaa nime Cruise Collection. Cruise Collectionin vaatteet on jotain ylisöpöjä! Ne on koristeltu ihanalla marjakuosilla ja rakastuin heti malliston 50-luvun henkisiin bikineihin. Jo pari viikkoa sitten bloggaajat aika paljon postailivat kyseisestä mallistosta ja sieltä sitten bongasin bikinit, jotka oli vaan pakko saada. Myös ystäväni Mari sanoi, että mun olisi syytä katsella Versacen Cruise Collectionin bikinejä, koska ne on kuulemma ihan mun näkösiä. Noh, en voi väittää vastaan :D Täytyy sanoa, että tuo söpöily marjakuosi yhdistettynä vähän fiftarihenkisiin bikineihin on aikas mua. Tänään sitten Cruise Collection tuli myyntiin nettiin klo 11 ja olin tietenkin jo ennen yhtätoista asemissa ja valmiina painamaan lisää ostoskoriin -nappia. Kaikki meni ihan nappiiin, pääsin melkein heti malliston ilmestymisaikaan bikineitä tilaamaan. Ihan hyvä, että olin tänään ajoissa liikkeellä, koska kun kävin viiden aikoihin tsekkaamassa, niin bikinit oli jo loppuunmyyty niin kuin suurin osa muutenkin mallistosta. Kannattaa siis olla ajoissa näitten asioiden kanssa :D Olen kyllä tooooosi iloinen, että löysin noin hyvät bikinit! Oli kyllä vähän paniikkia, että minkä kokoset ostan, koska en oikeen tykkää ostaa bikinejä ilman, että sovitan. Tilasin nyt kuiten 36 kokoa, että toivotaan, että ne on sopivat :)


Bikinit


H;amp;M


VERSACE FOR H&M CRUISE - MALLISTO – KATSO LISÄÄ OSOITTEESSA HM.COM   


Tuossa siis kuvia bikineistä ja   myös mainos muusta mallistosta :)  Kuvat on osoitteesta www.h&m.com



No comments:

Post a Comment

Thank you <3