11/23/2011

:)

Heij!

Ajattelin tehä vaan ihan tämmösen lyhyen ja ytimekkään postauksen mun synttäreistä :) Eli lauantaina täytin 18 (!!!!) ja tietenkin tämän kunniaksi järjestin juhlat meillä. Oltiin meillä alkuilta ja sitten siirryttiin Tampereen villiin yöelämään :) Voin kertoa, että oli elämäni parhaat synttärit! Sitä iltaa kuvaa parhaiten sana "täydellinen" :) Oikeesti, mistä näitä ihania kavereita oikein tulee? Sain aivan mahtavia lahjoja, joten ajattelin tehä niistä (tässä ku ehin) ihan oman postauksen. Lahjat oli täynnä glitteriä, musta tää kertoo jotain siitä miten mun kaverit näkee mut ::D Mutta asiasta kolmanteen tässä on kuva mun synttärimekosta:


Mekko löytyi Spiritstoresta ja sekin on TÄYDELLINEN! Rakastan sitä :) Muutama random tyyppi baarissakin tuli sitä kehuun, että sen täytyy olla hyvä ostos :D Tosin en tiiä missä tuun sitä jatkossa käyttään, mutta eipä mun kaapissa ole yhtäkään mekkoa, mitä en olis joskus tarvinut :) Valitettavasti mun synttäreistä on melko vähän julkaisukelpoisia kuvia, mutta ainakin löytyi yksi kuva, missä minä näytän hyvältä ja näkyy mekko :D Toivottavasti teillä oli yhtä mahtava viikonloppu, kun mulla!

P.S Kiitos kaikille onnittelijoille :)

2 comments:

Thank you <3