6/23/2011

Vaaleanpunainen unelma

Tosi kivaa alottaa juhannus näin masentavalla säällä, mutta minkäs teet. Tosin oli tässä päivässä jotain hyvääkin, sillä tänään lunastin kauan kaivatun uuden kameran ja mikä parasta, se on VAALEANPUNAINEN !!!  


  
Kuva nyt ei ole ihan paras mahdollinen, mutta pointti kuitenkin näkyy, ja sehän on tietenkin se kamera! 
Heti vähän sitä jo erään kaverini kanssa testailtiin, ja hieman älyvapaa kuvaus sessio oli, joten en nyt siitä lisää mitään kuvaa :D 


Ostin myös kameranostoreissulla sitten Ellen, en vaan voinut vastustaa kiusausta :)))

Koska netti ei ole ollut mun paras kaveri tässä viime aikoina, on osa mun suunnittelemista postauksista vähän jäänyt väliin, mm. mun piertelöpostaus. Eilen mun teki mieli ihan simona pirtelöä ja väänsimpä siinä sitten vanilijajäätelöstä ja banaaneista pirtelön. Tosin maku ei ollut paras mahdollinen, koska meillä oli jotain mystistä vaniljajäätelöä, joka ei tosiaan sopinu pirtelöks, ja vielä vähemmän se sopi banaanin kanssa :ss Mutta tuli mun pirtelöstä ihan kauniin näkönen, kun lisäsin siihen vielä coctail-varjon :)

No comments:

Post a Comment

Thank you <3