2/25/2013

Every Cloud Has a Silver Lining


Random Instagram and photos from my phone

Hello lovers!
On se ihmeellistä, miten viikot vaan kuluu, kun ihan oikeesti tekee jotakin! En ole pitkään aikaan oikeen päivitellyt kuulumisiani, joten here it comes! Lähinna kaikki kerrottava liittyy vaan ylioppilaskirjoituksiin ja niihin valmistumiseen :D Olen oikeesti aika ylpeä itsestäni, että olen lukuloman aikana oikeesti herännyt joka aamu samaan aikaan ja OIKEESTI tehnyt jotakin, koska belive me se ei tule ihan lunnostaan :D Kirjotuksista enkun kuuntelu on vasta tullut suoritettua ja kaippa sitä voi sanoa, että alku ei ainakaan vaikuta lupaavalta. En ole vielä pisteitä uskaltanut käydä katsomassa, pelkuri kun olen. Tosin ajattelin, että jospa tänään menisin, mutta tänään alkanut hiihtoloma voi vähän estää tätä loistavaa toimintasuunnitelmaa. Onko teillä mitään kommentteja enkun kuuntelusta, jotka olette sen nyt suorittaneet?
Noh olen lukemisen lomassa yrittänyt muutakin tehdä: olen yrittänyt (ja ehkä vähän yrittämiseksi jäänytkin) käydä salilla, olen myös yrittänyt nähdä jonkun verran kavereita ja viikko sitten sisareni pyjamabileissä. Pyjamabileet on kyllä ehkä parhaita ikinä, kun ei tarvitse juurikaan miettiä, mitä laittaa päälle plus siinä asussa on kiva olla koko ilta. 
Minä suuntaan tästä nyt takaisin psykologian ja englannin ihmeelliseen maailmaan! Mahtavaa lomaa niille, joilla oikeesti lomaa on (te onnekkaat lapsoset) tai hyvää opiskelumotivaatiota teille, jotka vietätte nyt lukulomaa eller palasitte kouluun :)


// It's amazing how weeks go by when you actually do something! I haven't update about my life for a long time so here it comes! My life is now about studying to finals. I'm kind of proud of myself that I have actually study and I have keep up with my schedule. 
Along with studying I have tried to keep my social life and go to the gym. About week ago I was at my sister's slumber party. Slumber party is maybe the greatest idea on earth: you don't need to think what to wear and your outfit feels nice through the whole night! 


xoxo

No comments:

Post a Comment

Thank you <3